Pošumaví

Podmanivý kout Jižních Čech Vás okouzlí a nadchne. Skrývá mnohá tajemství od něžné přírody k technickým památkám. Turisté, cyklisté i milovníci zimních sportů si přijdou na své

--------

Šumava výlety

FARÁŘOVA TAJNÁ KOMNATA

ZAŽIJTE DOBRODRUŽSTVÍ NA MALENICKÉ FAŘE!!!!!!!!!!
V unikátním prostoru staré fary v Malenicích je nově otevřená Farářova tajná komnata. Místnost, ve které můžete sami rozehrát tajemný příběh při logické hře plné tajemství a hlavolamů k této hře není zapotřebí fyzická zdatnost, stačí jen rozluštit řadu překážek které vedou k objevení kroniky. Za necelou hodinu tu zapomenete na okolní svět a odhalíte řadu překvapení. Narozdíl od běžných unikových her je tato navíc vhodná pro klaustrofobiky! Neváhejte a přijeďte si užít s rodinou či přáteli.

přečíst si více

• Prachatice
  • Dobrš
  • Putkov

Pošumaví nabízí mnohem více, ochutnejte...

Zážitky a adrenalin

Cyklistika v Pošumaví

Stezka krále Šumavy

Délka: 49 km
Trasa: Vimperk (železniční stanice) – Klášterec – Lipka – Sedlo v Srnčím – Paseka – Nové Hutě (Polesí) – Borová Lada – Žďárské Sedýlko – Jelení stezka – Strážný – Hliniště – Mlýn Řasnice – Lenora (Železniční stanice). Náročnost: Jak pro koho.

Po Boubíně

Délka: 44 km
Trasa: Vimperk – Pravětín – Kubova Huť – Lesní cesta (rozcestí) – Horní Vltavice – Pod Hornovltavickými pastvinami – Strážný – Dolní silnice – Dolní Cazov – Mlaka (rozcestí) – V Podkově – Nové Údolí – Stožec . Náročnost: Jak pro koho.

Za Světlou horou

Délka: 40 km
Trasa: Turistické informační středisko ve Vimperku – kolem nemocnice – kasárna Sloup – Směr Nové Huťě – Babůrek – směr Nové Hutě – směr Borová Lada, Chalupská slať – Svinná Lada – směr Borová Lada – Horní Vltavice – Polka – směr Horní Vltavice – směr Šerava – Lipka – rozcestí Pod světlou horou – směr Lipka – směr Vimperk. Náročnost: To dáte.

Z Volar na Hrad Hus

Délka: 53 km
Trasa: Volary – Mlynářovice – Milešice (část) – Putín (rozcestí) – Včelná pod Boubínem – Na Křížkách (rozcestí) – Na Kubrnech (rozcestí) – Milešice (část) – Milešice – Řepešín – Záblatí – Hlásná Lhota – Křišťanovický rybník – Hrad Hus – Blažejovice – Vysoký les – Volary
Náročnost: Bude to jízda.

Z Vimperka na Zadov

Délka: 56 km
Trasa: Vimperk (železniční stanice) – Trhonín – Svatá Maří – Mařský vrch – Štítkov – Bošice – Bohumilice – Spůle – Na Číhání (rozcestí) – Putkov – Branišov – Zdíkov – Masákova Lhota – Zdíkovec – Stachy – Říhov – Zadov – Nový Dvůr – Masákova Lhota – Zdíkov – Račov – Cejsice – Vimperk (železniční stanice). Náročnost: Bude to jízda.

Údolím Pravětínského potoka

29 km Červené turistické značení

• Lehčí členitá trasa
  • Povrch zpevněný, silnice, lesní cesty
  • Přibližný čas 2,5 – 3 hod.

0 km Informační středisko Vimperk, Sloup okolo nemocnice,doleva po silnici směr Kvilda ,5 km Kramata, možnost koupání (vpravo vedle silnice) ,7 km odbočka vlevo do lesa po asfaltce ,8 km přijedeme na červenou turistickou značku, jedeme směr Paseka po červené ,Michlova Huť ,modrou značku – směr Michlova Huť , Lipka ,Korkusova Huť, Pravětín ,údolím Pravětínského potoka, Vimperk

A jestli ubytování pak zde: